درباره ماکلاب

ماکلاب چگونه کار میکند؟

ماکلاب ؛ پلتفرم باشگاه مشتریانی می باشد که به اشخاص حقیقی، اصناف، کسب و کار ها ، شرکت ها و سازمان ها خدمات مختلفی در راستای ایجاد درآمد پایدار، افزایش قدرت خرید و کاهش هزینه های بازرگانی و بازاریابی از طریق مدیریت زنجیره تامین و خرید ارائه میدهد. عضویت در ماکلاب برای اشخاص، سازمان ها و شرکت ها با پرداخت حق عضویت سالیانه امکان پذیر می باشد.پس از عضویت امکان استفاده از تمام خدمات ماکلاب امکان پذیر می باشد.

خدمات اصلی ماکلاب

  • 1. خدمات کارت‌های شناسایی هوشمند بانکی
  • 2. خدمات بانکی و انواع تسهیلات بانکی
  • 3. خدمات بیمه‌ای و پزشکی
  • 4. خدمات رفاهی و خرید
  • 5. خدمات تخصصی کشاورزی
  • 6. خدمات استخدام و درآمدزایی
  • 7. درگاه بازار داخلی
  • 8. صادرات و واردات
  • 9. آگهی و نیازمندی ها
  • 10. آموزش آنلاین
باشگاه مشتریان سازمانی ماکلاب

مقوله آمار در زندگي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي جوامع بشری بسیار بااهمیت است، تا جایی که بدون داشتن آمار و اطلاعات دقيق برنامه‌ريزي، نوعي ‌انشای اقتصادی يا توسعه‌اي است كه نمود عيني و عملي نخواهد داشت .ازاین‌رو با توجه به اینکه آمار و اطلاعات جمعیت شناختی و تخصصی جمعیت هدف برای مقاصد مختلف در یک پایگاه داده مشخص وجود ندارد، لذا نهادها و ارگان‌های تصمیم گیر و سازمان‌های دولتی مرتبط نمی‌توانند اقدامی مؤثری در جهت بهبود معیشت یا ارائه تسهیلات مختلف برای جمعیت مذکور انجام دهند، لذا از بزرگ‌ترین مأموریت‌های ماکلاب شناسایی و ثبت‌نام جمعیت مذکور در مرحله اول و ارائه خدمات مختلف تخصصی و رفاهی طی بلندمدت در مراحل بعدی می‌باشد که در ادامه به‌صورت ویژه موردبحث و بررسی قرارمیگیرد.

  • 1. خدمات کارت‌های شناسایی هوشمند بانکی
    • کارت شناسایی بانام و دارای کد عضویت، دارای قابلیت کارت‌بانکی و عضو شبکه شتاب .
    • دارای 10سگمنت هوشمند جهت واریز انواع وجه و بن کارت و با اعمال محدودیت برداشت در دستگاه‌های کارتخوان مختلف.
    • قابلیت ارسال تراکنش‌های کارت و پیامک‌های اطلاع‌رسانی به اعضا بدون محدودیت .
    • مورداستفاده جهت دریافت خدمات بیمه‌ای، رفاهی، پزشکی و خرید اقساطی
    • ایجاد ماژول‌های ثبت‌نام آنلاین و اتصال به درگاه‌های پرداخت جهت واریز وجه ثبت‌نام کارت هوشمند.
  • 2. خدمات بانکی و انواع تسهیلات بانکی
  • با توجه به گسترش روزافزون معاملات کالا و محصولات و خریدهای روزانه بر بستر شبکه بانکی و نقص در ارائه خدمات برخی از بانک‌های مرتبط با جمعیت هدف و اینکه مراجعه به بانک و افتتاح حساب برای اکثر افراد باعث اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های ایاب و ذهاب و خدمات بانکی (تمبر، پیامک، صدور و مبلغ افتتاح حساب و ...) می‌شود ،کارت هوشمند ماکارت توسط بانک پارسیان و به درخواست سازمان طرف قرارداد بانام اختصاصی و لوگوی سازمان با شرح خدمات زیر در نظام بانکی صادرشده است:

    • کارت‌بانکی عضو شبکه شتاب دارای قابلیت‌های :کارت به کارت ، برداشت وجه نقد ، خرید باکارت‌خوان.
    • امکان تعریف رمز دوم (اینترنتی) جهت خرید اینترنتی و خرید انواع شارژ و کارت به کارت توسط اپلیکشین های مختلف پرداخت.
    • ارسال رایگان پیامک تراکنش‌های انجام‌شده به شماره همراه دارنده ماکارت.
    • دارای اعتبار دائمی از زمان صدور (پس از انقضا یا مفقودی با مراجعه به شعب بانک پارسیان یا نمایندگی‌های شرکت تاپ امکان تمدید یا صدور فراهم‌شده است.)
    • با پرداخت وجه از طریق کارت‌خوان‌های بانک پارسیان(تاپ) به ازای هر10 هزار تومان خرید 1 امتیاز در کارت ذخیره می‌گردد.
    • دارای 10 کیف پول مجزا می‌باشد و کیف پول اول کارت 25000 تومان جهت خرید و سفارش اینترنتی شارژ شده است.سایر کیف پول‌ها جهت واریز بن خرید و هدیه ، سبد کالا و سهیمه دریافت بذر و نهاده و ... مورداستفاده می‌باشد.
    • ارائه تسهیلات بانکی به بنگاه‌های اقتصادی و افراد .
  • 3. خدمات بیمه‌ای و پزشکی
  • 1-3 خدمات پزشکی
    • ارائه خدمات پزشکی با تخفیف ویژه برای بخش‌هایی که شامل پوشش بیمه درمانی نمی‌شود(مانند دندان‌پزشکی و خدمات زیبایی).
    • تقویت و توسعه گردشگری سلامت باهدف ارزآوری بیشتر و افزایش رونق در حوزه پزشکی و گردشگری.
    • معرفی مشتریان عضو سامانه به پزشکان طرف قرارداد و افزایش تعداد مشتریان و ارائه خدمات به آن‌ها(ویژه پزشکان).
    • انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده باقیمت تمام‌شده کمتر نسبت به بازار و فضای گسترده‌تر(ویژه پزشکان).
  • 2-3 خدمات بیمه‌ای
    • ارائه طرح‌های مختلف بیمه‌ای به اعضای سازمان با تخفیف‌های بیشتر و سودآوری برای سازمان.
    • بیمه مشاغل، محصولات و مراتع به جهت حفظ سرمایه‌های افراد، بنگاه‌ها و کاهش ریسک و سودآوری برای سازمان.
    • بیمه حوادث ویژه دارنده ماکارت از زمان دریافت کارت هوشمند دارای بیمه حوادث تا سقف پوشش 10 میلیون تومان برای یک سال.(در صورت بروز حادثه با همراه داشتن مدارک و فاکتورهای پرداخت و ماکارت به نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه طرف قرارداد مراجعه گردد.)
    • بیمه‌نامه شخص ثالث شامل 5/2 درصد تخفیف ویژه دارندگان کارت ( نحوه پرداخت: ۲۰درصد نقد الباقی طی هفت‌تا ده قسط).
    • بیمه‌نامه بدنه خودرو ، پرداخت ۲۰درصد حق بیمه به‌صورت نقد و الباقی در هشت قسط تا سقف ۷۰درصد تخفیف.
    • بیمه‌نامه مسئولیت ساختمانی و صنعتی و خدماتی تا سقف 50 درصد.
    • بیمه‌نامه آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی با تخفیف ویژه دارنده ماکارت تا سقف ۵۰ درصد.
    • ارزیابی خسارت به‌صورت سیار توسط کارشناسان بیمه طرف قرارداد جهت دارندگان ماکارت.
    • پرداخت خسارت مالی دارنده ماکارت ظرف ۲۴ ساعت پس از تشکیل پرونده.
  • 4. خدمات رفاهی و خرید
  • 1-4 خدمات خرید با تخفیف
    • خرید با تخفیف از مراکز طرف قرارداد ویژه دارندگان کارت هوشمند شناسایی و افراد عضو سامانه به‌منظور افزایش قدرت خرید در آن‌ها و رونق در بازار داخلی و ایجاد محل کسب درآمد برای سازمان از هر خرید مشتریان عضو.
    • معرفی مشتریان عضو سامانه به مراکز طرف قرارداد و افزایش تعداد مشتریان و ارائه خدمات آن‌ها.
  • 2-4 رزرو هتل و مراکز اقامتی
    • رزرو هتل‌های طرف قرارداد تا سقف 40 درصد تخفیف .
    • رزرو آنلاین هتل و مراکز اقامتی به‌صورت 24 ساعته با 40 درصد تخفیف.
    • معرفی مراکز جهت طرح بوم گردی و بوم گردی سلامت باهدف ارزآوری برای کشور و توسعه گردشگری
  • 3-4 خرید اینترنت پرسرعت
    • فروش اینترنت پرسرعت TD_LTE بدون نیاز به تلفن ثابت در تمام نقاط تحت پوشش شبکه 4G.
  • 4-4 چاپ انواع کتاب و تبدیل پایان‌نامه به کتاب
    • چاپ انواع کتاب و تبدیل پایان‌نامه به کتاب بدون تیراژ بالا جهت ارائه به دانشگاه‌ها و مراکز مختلف جهت تقویت رزومه .
  • 5. خدمات تخصصی کشاورزی
  • 1-5 بسته‌های حمایتی اقشار کم‌درآمد
    • توزیع انواع بسته‌های حمایتی بین افراد زیرمجموعه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و جمعیت ساکن در مناطق محروم
    • ارائه انواع وام‌های حمایتی جهت خرید انواع نهاده دامی و کشاورزی و حفظ مراتع ملی از تخریب.
  • 2-5 تهیه و توزیع انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی
    • توزیع انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی در نیمه دوم سال، باقیمت کمتر و توزیع بدون حضور واسطه.
    • خرید تضمینی انواع نهاده توسط تعاونی‌ها و اتحادیه‌های منتخب در سطح هر استان و شهرستان.
    • اعطای وام‌های مختلف جهت خرید انواع نهاده.
  • 3-5 سازماندهی گیاهان دارویی
    • تکمیل زنجیره تأمین گیاهان دارویی موجود در کشور شامل گیاهان خودرو و تحت کشت .
    • تبدیل زنجیره گیاهان دارویی به صنعت گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال دائم برای مردم محلی.
    • انجام خدمات بازرگانی، بازاریابی و صادرات گیاهان دارویی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا و آمریکا.
    • ارائه بسته‌های مختلف کارآفرینی از طریق گیاهان دارویی و ایجاد درآمد ثابت برای قشر روستایی و مرتع‌دار.
    • مبارزه باکم آبی و خشک‌سالی از طریق تغییر در الگوی کشت سنتی و ارائه کشت جایگزین از طریق آموزش تخصصی و قرارداد تضمینی.
    • توزیع بذر گیاهان دارویی و عقد قرارداد خرید تضمینی در صورت دارا بودن استاندارهای لازم مطابق با قرارداد.
    • اعطای تسهیلات به فعالان حوزه گیاهان دارویی در بخش‌های :کشت ارگانیک،تکثیر گیاهان دارویی و، فرآوری گیاهان دارویی.
  • 4-5 کشت ارگانیک
    • ارائه آموزش‌های لازم به جمعیت هدف در خصوص روش‌های کشت ارگانیک و ایجاد زنجیره غذای سالم.
    • ارائه پروانه ارگانیک و محصول سالم پس از اتمام مدت‌زمان آموزش کشت و بهره‌برداری ارگانیک.
  • 5-5 بوم گردی
    • شناسایی و سازماندهی اماکن مختلف به جهت معرفی به گردشگران داخلی و خارجی جهت ایجاد درآمد از طریق توریست.
    • فراهم آوردن امکان حضور انواع سرمایه‌گذار داخلی و خارجی جهت توسعه مکان‌های تفریحی و گردشگری.
    • ایجاد ساختار بوم گردی سلامت به‌منظور ایجاد زنجیره تأمین غذای سالم از طریق جذب ایده و سرمایه‌گذار.
  • 6-5 مشاوره تخصصی کشاورزی
    • ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف از طریق تشکیل کمیته‌های فنی زیر نظر اساتید هیئت‌علمی دانشگاه‌ها.
    • ارائه خدمات مشاوره‌ای در خصوص زنجیره تأمین انواع محصولات و گیاهان دارویی.
    • حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی و کاهش انواع سرطان و بیماری در جامعه از طریق مشاوره در خصوص استفاده از انواع سم و کودهای مختلف از طریق آموزش و ارائه مشاوره تخصصی.
  • 6. خدمات استخدام و درآمدزایی
  • 1-6 خدمات استخدام
    • ثبت‌نام افراد متقاضی کار و سازماندهی بر اساس فیلدهای مختلف و ارائه به شرکت‌ها و مراکز عضو سامانه.
    • جذب ایده‌های افراد جهت ایجاد اشتغال با حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های متولی و سرمایه‌گذار.
    • ارائه آموزش‌های تخصصی به افراد و اعطای امتیاز عملکرد به آنان.
    • ایجاد شبکه تعاملی مابین دانشگاه ،سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت آموزش دانشجویان مطابق با نیازهای بازار.
  • 2-6 خدمات درآمدزایی
    • ارائه راهکارهای مختلف درآمدزایی به افراد، سازمان‌ها و ارگان های عضو سامانه به جهت افزایش درآمد بیشتر با استفاده از ارائه خدمات مختلف به اعضا و مشتریان.
    • جذب سرمایه‌گذار برای ایده‌ها و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های افراد و مشتریان عضو سامانه.
  • 3-6 خدمات ویژه استارت آپ ها
    • ایجاد شبکه فروش و معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های نوپا به اعضای سامانه شامل اشخاص حقیقی و حقوقی.
    • جذب سرمایه‌گذار برای ادامه فعالیت استارت آپ ها و فراهم آوردن امکان حضور در بازارهای جهانی.
  • 7. درگاه بازار داخلی
  • 1-7 تکمیل زنجیره تأمین داخلی
    • ثبت‌نام کسب‌وکارهای مختلف در سامانه و معرفی خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهند و معرفی نیازمندهای آنان جهت خرید محصولات و دریافت خدمات با کمترین قیمت بدون حضور واسطه‌ها.
    • ایجاد شبکه فروش تعاملی و دوسویه مابین تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات به‌منظور حذف واسطه‌ها و نهایتاً کاهش چشم‌گیر قیمت تمام‌شده محصولات و افزایش میزان بهره‌وری و تولید.
  • 8. صادرات و واردات
  • 1-8 خدمات ویژه صادرات
    • سازماندهی محصولات تولیدکنندگان داخلی در تمام بخش‌های تعریف‌شده در سامانه و بازاریابی محصولات به زبان‌های مختلف در قالب ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوی و موتورهای جست‌وجو.
    • آموزش استاندارهای جهانی برای محصولات مختلف به جهت کاهش هزینه‌های ارسال و بازگشت محصولات فاقد استاندارد.
    • تهیه بانک اطلاعاتی تجار و شرکت‌های بازرگانی خارجی و ارائه اطلاعات آن‌ها به اعضای سامانه در قالب داشبورد مجزا.
    • صدور کارت بازرگانی و ارائه آموزش‌های لازم جهت افتتاح حساب بانکی بین‌المللی و حواله‌های ارزی.
    • برگزاری نمایشگاه‌های داخلی ،خارجی جهت معرفی محصولات و شرکت‌های عضو سامانه .
  • 2-8 خدمات ویژه واردات
    • سازماندهی نیازهای تولیدکنندگان داخلی و تأمین نیازها از طریق اعضای سامانه و بازار داخلی و نهایتاً واردات محصولی که در کشور نمی‌تواند تأمین و تولید گردد
    • تهیه برنامه‌های جامع تولید و کشت انواع محصولات با تقاضای بالا در کشور به جهت کاهش واردات و خودکفایی در بخش‌های مختلف با اکتفا بر شرکت‌های دانش‌بنیان و حذف واسطه‌ها.
    • جذب سرمایه‌گذاران خارجی ،جهت سرمایه‌گذاری در بازار داخلی با ارائه طرح‌ها و آمارهای دقیق و مدون مطابق با اطلاعات سامانه.
    • واردات انواع محصولات مختلف در حوزه صنعت، انواع گوشت، نهاده دامی و کشاورزی باهدف تنظیم نرخ بازار به جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و افزایش قدرت خرید مردم.
  • 9. آگهی و نیازمندی ها
    • ایجاد بستر اطلاع‌رسانی در اشکال مختلف، با کمترین قیمت ممکن و به‌صورت مدیریت آسان جهت فروش محصولات ، معرفی خدمات و یا ارسال تقاضاهای متفاوت.
    • ایجاد بستر تخصصی جهت درج و مشاهده انواع آگهی و نیازمندی به‌منظور جلوگیری از سردرگمی اعضا با استفاده از وب‌سرویس‌های مختلف و تجمیع در یک رسانه واحد.
    • ثبت‌نام و سازماندهی رسانه‌های مختلف در شبکه‌های مجازی و وب‌سایت به‌منظور افزایش بعدِ اطلاع‌رسانی و درآمدزایی برای مدیران رسانه‌ها.
  • 10. آموزش آنلاین
    • ارائه آموزش در قالب آموزش آنلاین در بخش‌های : نمایندگی بیمه، کشت گیاهان دارویی،کشت ارگانیک و...
    • تهیه و توزیع بسته‌های مختلف کارآفرینی و اشتغال بر بستر داشبورد در قالب : ویدیو، کتاب و مقاله و ..

    طرح همیار طبیعت در قالب کارت بانکی و وب سایت essht.irاز تاریخ 01/10/1396 به‌صورت رسمی توسط شرکت کاسپین وب واحد ماکلاب آغاز به کار نموده است .